Кошик
511 відгуків
Интервью директора itoys.kiev.ua Светланы Жаровой о PROM.UAЧитать
Детские игрушки из США | Садовые качели GreenGard | Детские матрасы Flitex | Мангалы BonaGrill
+380 (96) 799-72-27

Інтерв'ю директора itoys.kiev.ua Світлани Жарової про бізнес на PROM.UA

Інтерв'ю директора itoys.kiev.ua Світлани Жарової про бізнес на PROM.UA

Як створити інтернет-магазин підприємцю-початківцю

12 квітня 2019 року, 15:00
 

Світлана Жарова — власник інтернет-магазину дитячих іграшок та подарунків Innovation Toys,
розповідає про те, як відкрити бізнес без стартового капіталу

Оригінал статті: https://evo.business/kak-sozdat-internet-magazin-predprinimatelyu-novichku/
 

itoys

Інтерв'ю провела Анастасія Ластовець для Evo.business

1. Мета: власна справа

Я зробила хорошу кар'єру в бізнес-середовищі, продаючи консультаційні послуги та тренінги в міжнародних компаніях. Останнє місце роботи – компанія «Данон», де отримала колосальні знання. Але досвіду у підприємництві не було взагалі. Я розуміла, що треба щось кардинально міняти в цьому житті, так як мої мрії не збувалися.

Все почалося після прочитання книги Роберта Кийосаки «Бідний тато, багатий тато». Останні свої гроші я інвестувала в навчання і пройшла курс по створенню бізнесу з Китаєм. Вже в процесі навчання до мене прийшла ідея відкрити власний інтернет-магазин Innovation Toys.

Перші 2 тижні користування Prom.ua були безкоштовними. Почавши, за 7 днів я встигла заробити 300 доларів. Це була, фактично, моя місячна зарплата в «Данон», і я була здивована. Для мене стало відкриттям: виявляється, можна з задоволенням займатися своєю справою і заробляти такі гроші!

2. Труднощі на старті

Перші 3 місяці я всім займалася сама: шукала постачальників, наповнювала сайт, спілкувалася з клієнтами, працювала з відгуками. Не було усвідомлення того, що потрібно щось робити за допомогою інших людей. Потім я почала розуміти, що «здаю», і почала шукати помічників на онлайн-сервісі замовлення послуг «Кабанчик».

Kabanchik — онлайн-сервіс пошуку приватних фахівців для вирішення побутових та бізнес завдань. Майданчик об'єднує замовників послуг і компетентних виконавців, які шукають підробіток або додатковий заробіток. За допомогою сервісу інтернет-підприємці можуть знайти кур'єрів, фахівців з копірайтингу, наповнення сайтів, введення даних, реклами в інтернеті і так далі

3. Вибір товару

Вибираючи категорію товару, я задала собі 2 питання: що потрібно людям завжди і на що вони готові витрачати гроші? На розум прийшли дитячі іграшки.

По-перше, що б не відбувалося в країні, батьки завжди хочуть радувати дітей подарунками.

А, по-друге, я сама тричі хрещена мама і часто задавалася питанням: «А що ж подарувати хрещеникам?» Виходить, я сама була цільовою аудиторією свого магазину.

4. Цільова аудиторія

Спочатку це були молоді мами від 20 до 40 років. Іноді купують і тата, але це відбувається вкрай рідко. Найбільше замовлень надходить з Києва, Харкова, Одеси, Львова, Житомира.

Після того як в магазині крім дитячих іграшок з'явилися товари для будинку й саду, краси, спорту, змінилася і цільова аудиторія залежно від категорії товарів. З'явився B2B-напрям. Наприклад, у мене замовляють гуртові партії плетених виробів як невеликі хлібні магазини, так і великі торгові мережі.

5. Товари з Азії та США: як вибрати постачальників

Я вибирала з тих постачальників, які займалися дропшиппінгом — прямим постачанням товарів від постачальника до покупця, при якому продавець не зберігає товари у себе на складі. Це дуже зручно для тих, у кого немає стартового капіталу для закупівлі товару.

Також підбираю тільки якісних постачальників з гарантією на товар. Я дуже відповідально і вимогливо ставлюся до якості, тому що в разі чого страждає авторитет не постачальника, а мого магазину. Тому, якщо в процесі роботи йде поганий відгук про товар і не виходить адекватно вирішити проблему з постачальником щодо заміни і повернення, то я припиняю співпрацю.

В нашій бізнес-тусовці ми безпосередньо партнеримся з хлопцями, які самостійно возять оригінальні товари з США. Як партнер, я допомагаю їм з продажами, так як впевнена, що там немає ніяких підробок і я продаю виключно 100% оригінальний товар. За багато років я продала велику кількість іграшок з США.

За весь цей час у мене не було жодного повернення. Це моя гордість. А справжнім хітом продажів була і залишається інтерактивна іграшка Ферби.

03 ферби

6. Товар, який «вистрілив»

Так сталося з мурашиними фермами. Чесно кажучи, я в цей товар не вірила. Поки не протестуєш — не зможеш зрозуміти, буде товар продаватися чи ні. Гарна рекомендація підприємцям: не можна купувати товар на свій смак і розсуд.

Спочатку тестуєш товар, якщо йдуть замовлення – приймаєш їх, і тільки потім купуєш у постачальника (або завозиш сам). Але зазвичай підприємці йдуть від зворотного. І в підсумку отримують завалені склади, продати нічого не можуть і чекають черговий сезон високих продажів.

ферми

7. Про роботу з відгуками

На жаль, психологія покупця така, що негативний відгук напишуть у будь-якому випадку, а хороший – далеко не завжди. Зрозуміло, я жоден відгук не залишаю без уваги. Якщо провина з нашого боку, то роблю все для виправлення ситуації, щоб клієнт з незадоволеного перетворився на коханого і постійного.

Зі мною нещодавно стався цікавий випадок. Я добре обслужила клієнта: зробила знижку, надіслала всі фото товару, попередила про невеликий  брак. Клієнт був приємно здивований, що його не обдурили, про все попередили, чесно вказали на недоліки: «Я навіть не знав, що так буває».

Після цього він надіслав мені в подарунок з Одеси справжню тільняшку, про яку я давно мріяла. Отримувати таку віддачу від клієнтів – безцінне, за гроші це не купиш.

8. Ринок електронної комерції

Явно збільшується кількість клієнтів і замовлень з передоплатою. Окремо хотілося б відзначити покупців на маркетплейсі Prom. Вони знають, що це майданчик з максимально низькими цінами. Вони дуже вимогливі, перед покупкою переглядають велику кількість магазинів, порівнюють ціни, звертають увагу на рейтинг магазину та відгуки, щоб не стати жертвами недобросовісних продавців.

Я часто сама обробляю замовлення, чую біль покупців і тому намагаюся зробити цей світ кращим і добрішим за допомогою якісного сервісу.

9. Про хороший клієнтський сервіс

Ставтеся до клієнта як до друга. Ось чому я проти колл-центрів. Клієнту нецікаво спілкуватися з роботами. Потрібно надавати такий сервіс, від якого у людини піднімається настрій, виникає бажання звертатися до вас знову. До клієнта потрібно підходити з душею.

Особисто я кайфую від вибудовування відносин з покупцями. Ти щиро спілкуєшся, допомагаєш з вибором і в результаті отримуєш чудові позитивні відгуки — в лічку і на сайті. Таке спілкування дуже бадьорить і надихає.

Закликаю всіх колег стежити за якістю сервісу, обслуговуванням і роботою своїх менеджерів! Хороший сервіс повинен бути основою бізнесу. У нашій країні зараз це величезна конкурентна перевага.

10. Ключовий момент у тому, що спілкуватися потрібно не просто ввічливо, а — щиро

У нас є ексклюзивний товар, як світильники ручної роботи. Він настільки крихкий, що ми не ризикуємо відправляти його поштою. Покупцям ми пропонуємо передавати товар поїздом через провідника. Майстер за свій час і гроші бігає на вокзал і домовляється з провідниками.

В іншій компанії клієнтові сказали б, що товар буде відправлений поштою і відповідальність за збереження вантажу лежить на співробітниках пошти. Для мене ж нездійсненних завдань не буває. Якщо людині потрібен цілий світильник, вона його отримає зі 100% гарантією!

Світлана Жарова Світлана Жарова

11. Про переваги розміщення на Prom

Спочатку в 2013-му році у мене був нульовий бюджет, а Prom.ua надає 2 безкоштовні тижня тесту їх майданчика. За цей період я знайшла постачальника, який перший завіз в Україну летючих фей з Китаю. Завдяки йому у мене все і почалося.

Ще в перші кілька днів розміщення на маркетплейсі на мене вийшов гуртовик. Я відразу ж продала велику партію його товарів, заробивши на посередництві. Я стартувала з нуля, нічого не втрачала і з першого прибутку відразу оплатила річний пакет Prom.

Мої бізнес-партнери створюють лендінги і вони, дійсно, добре продають. Але для продажу на лендінги потрібно "лити" трафік, а для цього потрібен рекламний бюджет. На старті я не могла собі цього дозволити. Тому і вибрала Prom – маркетплейс, на якому з хорошим товаром мене помітять. Також хочу відзначити класну роботу менеджера Prom, який вів мене перші 2 тижні. Він дав мені дуже багато корисних порад і здорово допомагав на старті.

12. Просування і реклама ProSale

Моя помилка була в тому, що я довго нею не користувалася. Ті магазини, які її не використовують – втрачають величезні можливості. Мій перший досвід був плачевним, оскільки я не розібралася в нюансах і просто злила рекламний бюджет.

А потім я підійшла до налаштування з розумом, порадилася зі своїм менеджером і розібралася в усіх тонкощах ProSale.

ПІСЛЯ ЗАПУСКУ РЕКЛАМИ ВСЕРЕДИНІ МАРКЕТПЛЕЙСА ВІДРАЗУ СТАЛИ ПОМІТНІ ЗМІНИ: КІЛЬКІСТЬ ЗАМОВЛЕНЬ І ПЕРЕГЛЯДІВ ТОВАРІВ ЗНАЧНО ЗРОСЛИ

Крім використання реклами ProSale, на другому місці я б виділила соц.мережі, а на третьому — контекстну рекламу. Регулярно роблю email-розсилання по своїй базі клієнтів, іноді використовую дошки оголошень.

13. Що повинен знати кожен, хто відкриває свій інтернет-магазин

Не варто тягнути все на своїх плечах. Бізнес = партнерство. Треба одразу знаходити помічників, виконавців, на яких можна перекладати частину рутинної, механічної роботи. Все-таки на керівникові в більшій мірі повинні лежати стратегічні задачі та реклама.

14. Плани

В планах вийти на американський ринок. Там відкриваються колосальні перспективи та велике охоплення аудиторії. Зараз активно вивчаємо цю тему з партнерами і будемо її тестувати найближчим часом.

15. Цифри та факти про магазин Itoys.kiev.ua

  •         % замовлень телефоном і через кошик: 50% телефон / 50% кошик (ще і по Вайберу постійні клієнти надсилають замовлення).
  •         Кількість замовлень на місяць: в несезон приблизно 300 (і враховуючи одне джерело реклами — ProSale).
  •         Трафік (кількість відвідувань та унікальних відвідувачів): 10.000 відвідувачів на місяць, з них 82% нових візитів.
  •         Вартість 1 відвідування: в середньому від $0.50 $4 (ProSale CPA).

Prom.ua

PROM.UA, PROSALE, ІСТОРІЯ УСПІХУ

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner